onsdag 28. juli 2010

Magiske netter....



Nu är sommarens dag.
Nu är blommornas tid.
Nu er världen och jag goda vänner et tag.
- Elias Sehlstedt




Full av undring og et snev av ærefrykt -
Jeg er på tur hjem en sen søndagskveld og må inrømme jeg har litt problem med å fokusere på veien og trafikken....

Blikket mitt er stadig på vandring mot høyre - mot fjorden og himmelen i det fjerne.
Bildene jeg BARE MÅTTE ta med mitt ynkelige kamera taler for seg selv!
Noe så vanvittig flott!!
Vi har ikke midnattsol i Trøndelag.
Den har jeg har opplevd på mine turer i Nord Norge,
men dette fargespillet kan ikke sammenlignes med midnattsol selv om klokken har passert 24.. her er himmel og hav farget i et rødt magisk skjær!
Så flott! så magisk og storslagent!!

-bildene er tatt fra Svemarka (Langstein/Skatval) - og vi skuer over Fættenfjorden til Frosta

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder!!!
    Jeg satt ute og fikk med meg hele den vakre solnedgangen!! Nesten litt skummelt vakker synes jeg ,)

    SvarSlett